Schoolmaatschappelijk werker

maandag 15 april 2024

Dag allemaal,

Mijn naam is Daphne Merghart en per april 2024 neem ik het stokje als schoolmaatschappelijk werker over van mijn collega Britt Eelderink. Inmiddels werk ik alweer 5,5 jaar bij Stimenz. Ik ben werkzaam op het Jongeren Informatie Punt waar ik jongeren in de leeftijd tussen de 13-27 jaar ondersteun bij diverse vraagstukken. Daarnaast ben ik één dagdeel per week werkzaam als schoolmaatschappelijk werker op de middelbare school het Veluws College in Twello. Mijn passie ligt bij het werken met jongeren, kinderen en hen omgeving en ik ben er om te ondersteunen bij de dagelijkse moeilijkheden waar zij tegenaan lopen.

Zelf ben ik geboren en getogen in Apeldoorn, waar ik momenteel in het centrum woon. Ik ben graag buiten, vind stedentripjes maken erg leuk, houd van lekker eten en drinken en voetbal (kijken en supporten).

Komende periode tot aan de zomervakantie zal ik om de week op de woensdagochtend aanwezig zijn, ik hoop de leerlingen en ouders van de Bundel dan te mogen ontmoeten en een kijkje te nemen in de verschillende groepen. Hopelijk tot snel!