Talentmiddagen groep 5 t/m 8

woensdag 17 november 2021

Op de jaarkalender staat dat wij 17 november een afsluiting zouden hebben van de eerste ronde Talentmiddagen. Het nieuwe plan was om dit onderdeel te presenteren tijdens de ouderavond verzorgd door de kinderen (maandagavond 22 november). Helaas kan dit alles niet doorgaan, vanwege de verscherpte maatregelen rondom corona. Om jullie toch een kijkje te laten nemen in het proces van de afgelopen 3 vrijdagmiddagen, hebben wij het volgende bedacht: vrijdag 26 november presenteren de kinderen alsnog hun eindproduct. Door middel van filmpjes en foto’s zullen wij een digitale presentatie maken en met jullie delen. Mochten jullie hier vragen over hebben neem gerust contact op met juf Michèlle of juf Vera.