Theatervoorstelling Lab 7

dinsdag 1 september 2015

Een spannende voorstelling vol wetenschap, avontuur en muziek. Een voorstelling waarin nieuwe woorden worden uitgevonden en kinderen worden meegenomen in het laboratorium van Professor Algebra!

Inhoud van de voorstelling
Professor Algebra sluit zich al maanden op om aan zijn nieuwste uitvinding te werken. Zo mooi als het leek om alle kinderen van de stad te trakteren op alle boeken die ooit zijn geschreven, zo ellendig heeft het helaas uitgepakt! De boekenschrijf-machine máákt geen boeken, hij eet ze op! Dan belt er ook nog een meisje aan om koekjes te verkopen voor de wetenschapsclub. En ooo, wat is ze nieuwsgierig! Ze verdwijnt in het luik naar het lab van de professor. Grote paniek: hoe krijgt Algebra dat meisje weg bij de allesverslindende machine?

Extra!
Door samenwerking met Markant Apeldoorn, kunnen kinderen na afloop van de voorstelling zelf professor worden in het Proefjeslab. Daar kunnen ze experimenteren en deelnemen aan een wetenschappelijke workshop, verzorgd door Markant Apeldoorn.

Alle informatie op een rijtje:
Theatervoorstelling voor: kinderen van 6 t/m 11 jaar.
Datum: zaterdag 26 september 2015
Aanvang voorstelling: 14:00 uur
Duur voorstelling: 50 minuten
Experimenteren in het Proefjeslab: 15.00 tot 16.00 uur (aansluitend op de voorstelling)
Locatie: Multifunctioneel centrum Het Kristal, Distelvlinderlaan 200, Apeldoorn
Kosten: €5,- incl. ranja en deelname aan het Proefjeslab.
(Groot)ouders mogen gratis mee

markant