Thuiswerken juf Michelle

dinsdag 14 april 2020

Het liefst werk ik aan de keukentafel. Dan zit ik daar samen met mijn partner te werken. Hij moet ook thuis werken. Via Teams belt hij vaak met collega’s, maar als ik dan een instructiefilmpje op wil nemen gaat dat natuurlijk helemaal de mist in. Dan ga ik heerlijk boven op bed zitten. Om mij heen liggen dan allerlei boeken, schriften en handleidingen. Tegen de computer praten blijft gek. Wat mis ik jullie allemaal ontzettend! Gelukkig zie ik nog een aantal van jullie op school tijdens de dagen dat ik opvang op school. Dan kunnen we daar even bijkletsen. De meesten van jullie zie ik niet. Wel wordt er veel gebeld via Skype, erg gezellig en soms erg handig voor extra uitleg. Gelukkig was het mooi weer de afgelopen week, dus heb ik ook in de tuin kunnen werken. Sommige van jullie hebben via Skype mijn tuin kunnen bewonderen. Ik krijg leuke foto’s van jullie doorgestuurd waar ik erg blij van word. Ik ben enorm trots op de kinderen, maar ook op alle ouders. Iedereen werkt keihard! Ga zo door allemaal en hopelijk tot snel!