Vossenjacht

donderdag 9 september 2021

Beste ouder(s)/verzorger(s),

YES! Vrijdag 1 oktober staat er weer een Vossenjacht gepland. Helaas is deze om de welbekende rede, vorig schooljaar niet doorgegaan. Alle leerlingen zijn uitgenodigd en we maken er een gezellige avond van! Aanvang is op het schoolplein om 17.45 uur en we starten om 18.00 uur met de uitleg, daarna is de jacht geopend en gaat iedereen op zoek. Een Vossenjacht is een speurtocht maar in plaats van op zoek te gaan naar posten, moeten de kinderen op zoek naar ‘vossen’. Oud leerlingen en leerkrachten kruipen in de huid van verschillende beroepen en jullie moeten hen vinden! Rond 19.00 uur is de Vossenjacht afgelopen en verzamelt iedereen zich weer op het schoolplein. Daar wacht namelijk nog een verrassing op jullie.

Hebben jullie er ook al zin in? Zet dan de datum alvast in de agenda! Vandaag krijgt uw kind een brief hierover mee, mét een opgavestrookje. Check de tas van uw kind dus even goed. Opgeven voor de vossenjacht kan t/m 16 september.