Buitenschoolse opvang (BSO)

BSO Bloom is gevestigd in onze school. De leidsters van BSO Bloom vangen kinderen na een inspannende dag op school op en zorgen voor een omgeving en sfeer die aansluit bij de thuissituatie. Het plezier en de tevredenheid van de kinderen staan voorop.

De tijd die zij doorbrengen op de BSO is voor hen vrije tijd. Zij bepalen dan ook zelf of en aan welke activiteiten zij wensen deel te nemen. Er worden activiteiten aangeboden maar kinderen hebben ook de mogelijkheid om zich rustig terug te trekken.

De leidsters halen ’s middags de kinderen van de groepen 1 t/m 4 bij het lokaal op. Andere kinderen komen zelf naar de BSO lopen.

Openingstijden zijn maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 14.30 – 18.00 uur en woensdag van 12.30 – 18.00 uur.
Voor tarieven en informatie kunt u contact opnemen met Kinderopvang Bloom.