Computers en digitale schoolborden

Wij hebben ICT hoog in het vaandel staan. Wij vinden computers een belangrijk hulpmiddel bij het hedendaags onderwijs. Op school zorgen wij ervoor dat wij voldoende middelen hebben om de kinderen zo optimaal mogelijk met computers te laten werken.

Computers
De groepen 1 en 2 hebben de beschikking over een aantal IPads. De groepen 3 t/m 8 hebben de beschikking over Chromebooks.  Hier maken zij dagelijks gebruik van. Alle Chromebooks zijn verbonden met een netwerk en geven stuk voor stuk toegang tot internet.

Digitale schoolborden, touchscreen
Alle groepen beschikken over een touchscreen. Met dit bord kunnen alle computerfuncties worden uitgevoerd. Er kan ook op worden geschreven, op internet mee worden gewerkt, maar ook schooltelevisie worden gekeken. Ook prettig voor de leerkracht: efficiënt en snel!