Ouderbijdrage

Basisonderwijs is gratis. De extra activiteiten die op school door de Ouderraad en/of leerkrachten worden georganiseerd, kosten echter wel geld.
De ouderbijdrage is een vrijwillige bijdrage waar we als school verschillende extra activiteiten van kunnen bekostigen.

De MR heeft de ouderbijdrage voor dit schooljaar vastgesteld

Voor dit jaar bedraagt de ouderbijdrage:

Voor de groepen 1 t/m 7:       € 55,00 per kind.
Deze bijdrage is inclusief het schoolreisje.
Voor Groep 8:                         € 36,00 per kind.
Deze bijdrage is exclusief de kosten voor het schoolkamp, deze kosten betaalt u apart.

De ouderbijdrage betaalt u voor de extra activiteiten van uw kind
Het gaat om leuke activiteiten naast het normale lesprogramma. Een belangrijk onderdeel voor een leuke schooltijd! Deze extraatjes kunnen zonder uw bijdrage niet bestaan! Een aantal van deze activiteiten zijn:

Vossenjacht                :    Aan het begin van het schooljaar zorgen wij voor een leuke vossenjacht voor het hele gezin.

Sinterklaasfeest          :    De kosten voor sinterklaas bestaan uit:

• een cadeautje van Sinterklaas voor de kinderen in de onderbouw (groep 1 t/m 4);
  • een bezoek aan het ASK theater voor de kinderen in de bovenbouw (groep 5 t/m 8);
  • een bezoek van de goedheiligman met zijn pieten.

Kerstfeest                   :    De hele school wordt met Kerst in kerstsfeer gebracht. Zo krijgt uw kind niet alleen thuis, maar ook op school de kerstsfeer mee. Daarnaast is er het kerstdiner met de hele school!

Voorleesontbijt          :    De groepen 1 en 2 hebben ieder jaar een voorleesontbijt.

Paas- en lentefeest     :    Een gezellig paas- lentefeest à la De Bundel.

Afscheid groep 8        :    Ieder jaar organiseert de school een afscheidsfeest voor groep 8. De catering wordt verzorgd door de activiteitencommissie.

Disco                          :    Ieder jaar wordt er voor een swingende avond gezorgd met een echte DJ! De disco heeft ieder jaar een thema en onze activiteitencommissie zorgt altijd voor een passende aankleding.

Schoolreisjes              :    De ouderbijdrage voor de groepen 1 t/m 7 zijn inclusief het schoolreisje dat plaatsvindt in juni 2024. Hierover krijgt u later bericht.